Internationella aidsdagen och Musikhjälpen

Om ni följer mig på Instagram så känner ni redan till mitt initiativ för att samla pengar till Musikhjälpen genom att sälja kungakronor till barn som jag har sytt. Idag kickade jag igång projektet officiellt, och åhh det är så mycket jag vill skriva om det, men jag har liksom varken tid eller energi. Jag ska försöka mig på att sätta ord på varför jag gör detta, men jag har inte dom orden än.

Nedan är några av mina senaste instagram inlägg och följ mig gärna där så får ni mer info. Sprid gärna och hjälp mig med mitt mål – att samla in 10 000 kr till Musikhjälpen som jobbar för att stoppa spridningen av HIV!

insta Korall rosa

insta ankare

insta gul rosa

Kommentera gärna!

