Musikhjälpen 2014

Äntligen är Musikhjälpen igång!!! I sex dagar kommer dom sända live från glasburen i Uppsala och jobba för att samla ihop pengar för att stoppa spridningen av hiv. Ett annat mål är att sprida kunskap om sjukdomen här i Sverige. Fatta att en av 5 svenskar vet inte hur hiv smittar!

Mitt strå till stacken har varit att sy kungakronor för barn och sälja dom till förmån för Musikhjälpen. Jag satte ett för mig högt mål, nämligen att sälja 66 kronor vilket skulle dra in 10 000 kr. Idag, måndag, har jag fyra kvar att sälja för att nå mitt mål!

Jag ska vara ärlig, det har varit galet mycket jobb med att sy, marknadsföra och skicka dessa kronor, men nu när jag nästan är i mål är det SÅ värt det!

All försäljning har skett via instagram och Facebook, men om någon som läser här är intresserad (och inte har insta) så är det bara att höra av sig! Jag har 14 stycken kvar i skrivande stund.

Här kommer ett gäng av mina instagrambilder:

Kommentera gärna!

