Kvällens tips: mat.se

Nej, jag får ingen spons från varken mat.se eller mathem.se, men jag måste bara tipsa speciellt er småbarnsfamiljer om att handla maten online. Själv avskyr jag att handla i butik, och det är alltid Linus som hanterar det. Men ibland måste jag fylla på kyl och skafferi medan han är borta, och då funkar det så himla bra att mathandla online. Igår kväll tog vällingen slut (vi köper alltid de stora lådorna) och att ta sig till en matbutik med två högsmittande barn var ju inget alternativ. Så jag satte mig vid datorn efter jag nattat barnen och la en beställning på mat.se strax innan midnatt. Handlar man för 500 kr är frakten fri, och när handlar man inte mat för en femhundring minst? Nu fick man även en gåva från Barnängen på köpet. Inte dåligt!
Obs: Vet inte om leverans finns, eller på så kort varsel i hela Sverige!

Kommentera gärna!

