Disney Frost och Trassel dockor

Eftersom jag inte köpte några presenter till Filippa på hennes födelsedag så gör jag det nu istället… Vi beställer en hel del på aliexpress.com, och har oftast blivit nöjda. Ibland är kvalitén inte vad man hoppats, men vi har lärt oss att välja ut de rätta säljarna. Speciellt nöjd är jag med de mjuka Frost dockorna som Ludde fick i sin julkalender (men som Filippa myser mest med). Vi har alla här nedan förutom Kristoff, och Olaf valde vi en mycket större.
mjuka Frost dockor
Nu har ju Filippa fått ett par bebisdockor, men jag tänkte att det skulle vara fint med barndockor också, och eftersom Filippa fullkomligt älskar Frozen (dom kollar på den engelska versionen. Lite roligt att Ludde tex säger ”knock” istället för ”knacka” nu) så valde jag att beställa Anna och Elsa ”toddler dolls”.

10236890693_f8f4518e3c_z

Och så kunde jag inte låta bli att köpa denna också som lyser upp och spelar musik även om den inte alls liknar Elsa. Gillar jag inte den när den kommer får jag sälja vidare den.

UT8Q.z4XXRcXXagOFbXo

Slutligen är jag och Ludde så förtjusta i Rapunzel från Trassel, så jag beställde henne också i barnversionen! Tänkte ge den till Ludde i födelsedagspresent. Blir en bra motvikt mot bilen som hans pappa köpt till honom! 😀

Rapunzel barndocka

Nu får man vänta ett par månader på att de ska komma, och sen återstår det att se om de lever upp till förväntningarna! Men totalt kostade det ca 500 kr, så det är värt väntan!


Filippa gosar med sin Elsa mjukisdocka som jag faktiskt köpte en extra av. Alltid bra att ha i reserv. 🙂 Och ja, Filippa har ärvt Ludvigs nappar! 😛

Kommentera gärna!

