Återhämtad!

Äntligen är man tillbaka igen!! Fy attans vad kämpigt jag har haft det! Legat i feber i tre dygn med magkramper. Usch! En del av mig tror det beror på utmattning och stress, men jag vet ju inte.

Vilket fall är jag nu FRISK och kan återgå till det normala. Linus som var hemma några dagar åkte igår eftermiddag tillbaka till Italien, men tror ni inte mina barn valde att ge mig den bästa natten sen 2013??? Så välbehövligt och underbart! Filippa sov i eget rum från 19.30 – 5 (ok, tusen !!!!!! på den!!!!) och när hon vaknade fick hon lägga sig med mig och Ludde och sov vidare till 7.30. Ludde somnade tillsammans med mig klockan 20.30 och pratade i sömnen/var ledsen ett par gånger, men gick över snabbt när jag klappade på honom. Åh vad jag behövde det! Tack barnen!

Filippa ammade alltså inte en endaste gång på hela natten, och första gången blev sen på eftermiddagen. Efter dagar av sängliggande har jag blivit ganska urlakad, så vi får se hur många dagar vi klarar av att fortsätta. Målet var att hålla igång amning till resan, men skulle det inte gå är jag ändå väldigt nöjd över året och hur bra det funkat!

Anyways! Häromdagen fick vi hem de små Frozen figuriner som vi beställde på aliexpress. Leveransen tog nog 45 dagar, men 60 kr kostade dom och frakten var fri så verkligen värt det! De är inte perfekta men de känns ordentliga och stadiga och över förväntan allt som allt. Ett litet tips till er! Filippa blev helt överlycklig när hon såg dom och greppade Anna och Elsa direkt, men då hon fortfarande tuggar på allt fick vi plocka undan dom tills hon blir större.

Categories JAG

One thought on “Återhämtad!

Kommentera gärna!

