Babybäddar till salu

Och så var det söndag igen och denna helgen har bara flugit förbi! Vi har haft fullt upp med att gå på kalas, umgåtts med vänner och familj, och haft det ganska najs helt enkelt. Imorgon är det måndag och vardag igen med att Linus åker tillbaka till Italien och blir borta nästan 6 dagar.

I fredags fick jag åtminstone en hel del gjort, och det var första gången på länge som jag sydde babybäddar (babynest). En gammal kollega ska bli mamma och önskade beställa vilket jag förstås inte kunde säga nej till. Jag passade även på att sy extra, och dessa två finns tillgängliga nu. Vid intresse är det bare att mejla på info@annatotti.se. För mer info kan ni dessutom kika på annatotti.se.

One thought on “Babybäddar till salu

  1. Nu när vi väntar vårt andra barn är jag ju såklart sugen på en ny babybädd! Men vi kanske får nöja oss med att vi har just en sådan här beigerandig bädd 🙂 Vi får se!
    Det fina överkastet har jag tänkt länge på att fråga vart det är ifrån?? Så himla sött!
    Kram och kämpa på med sjuka kiddos

Kommentera gärna!

