Kaos

Alltså jag är ledsen. Jag vill verkligen kunna skriva roliga och intressanta blogginlägg, men för tillfället är allt bara kaos. Som om det inte var tillräckligt med att Linus skulle åka tillbaka till Italien idag och lämna mig med två krassliga barn, så brakade även vår bil samman. Vår 3 år gamla, under 5000 mil, nyservade, nybesiktigade Volvo XC60 som dom alltså fick bärga till verkstan.

Tack och lov för Volvo assistans samt Volvia försäkring, men snacka om att detta inte var något man ville hantera nu. Ska bli spännande att se hur hyrbilen jag får, en Nissan Note, kommer att mäta sig mot Volvon…

Nej, bara tråk och kaos i livet nu (en till sak som hänt/händer som jag inte kan berätta om ännu), så vi drömmer oss istället tillbaka till en varm strand…

Om det är av intresse för någon att veta (typ mina föräldrar) kan jag berätta att det är dieselvärmaren som pajat och bilen började ryka som värsta majbrasan!

One thought on “Kaos

Kommentera gärna!

