Återhämtad

I lördags slog min förkylning till igen på riktigt, och jag kände mig helt krossad. Jag hade länge sett fram emot ett kalas (utan barn) som jag skulle gått på, men det blev mellomys istället som ca 90% av Sveriges befolkning.

Dessutom hade vi en av de värsta nätterna någonsin (eller känns det bara så i stunden) söndag till måndag då först hade jag svårt att somna, och sen vaknade Ludde strax efter 3 och Filippa klockan 5. Superpigga var dom och omöjliga att söva om.

Men igår kom räddningen då Ludde och jag la oss en halvtimme efter Filippa, vid klockan 20.00, och sov till 6.30 med endast ett kort avbrott då Ludde behövde kissa. SÅ skönt! Filippa sover faktiskt nästan alltid hela nätter i sin säng i sitt rum nu. *Ta i trä* Vill inte jinxa!

Idag känner jag mig pigg och glad och speciellt lycklig över att jag ska hälsa på Birgit och valparna nu. De blivande ägarna är nu utvalda, och jag kunde inte vara mer nöjd! Två i Stockholm till två underbara par, och sen en till en familj i Skåne nära mina föräldrar! Mer om det sen. Och självklart mer bilder på minigrisarna!

Glasspremiären skedde i helgen. Hur underbart är det inte att våren är här? Kallt om nätterna men ljuvligt på dagarna.

Kommentera gärna!

