Nya tyg till lektält

Som jag bara vill äta min frukost i lugn och ro och kunna dricka mitt kaffe innan det kallnat… Jaja, det lär väl dröja några år tills det sker. Ni med större barn, hoppas ni uppskattar det!

Idag behöver jag verkligen egentid, och min absoluta favorit av sådant är att sitta vid symaskinen med en bra serie i bakgrunden. Jag är inne på sista säsongen av Dexter nu, så sen får jag hitta en ny. Viktiga är ju att det inte är en FÖR bra serie och att man kan följa med även om man missar en del.

Nu hoppas jag att Filippa kommer sova länge på sin vila så jag kan komma igång med ett lektält i något av de nya tygerna jag köpt. Oftast gör jag ju lektält i enfärgat linne, men ibland är det kul med något annat. Resultatet visar jag så småningom (don’t hold your breath).

Kommentera gärna!

