24h

I 24h har jag varit själv nu, och jag känner mig som en ny person! Jag har sytt, tittat på teveserier, svarat på mejl, gullat med valpar, ätit brie och hjortron smörgåsar, och haft det najs helt enkelt.

Ludde ringde tidigare och storgrät och sa att han saknade och älskade mig och ville bara åka hem. ❤ Det gick säkert över sen och han har nog haft superskoj på landet, men för mig var det härligt att få den bekräftelsen. Vanligtvis är det ju alltid pappa som är borta och saknad och jag får oftast höra, ”tyst mamma”, ”gå bort mamma”, ”inte du mamma”, ”arg på dig mamma”, osv, så kändes skönt att veta att jag måste göra något rätt. 😄

Nu ska jag fortsätta jobba lite och njuta av de sista timmarna själv, och sen ska jag pussa sönder mina barn!

Ludde hamnar inte allt för ofta på kort längre, men på torsdag ska vi till Stockholmsgruppem och ta bilder så håller tummarna för att han tycker det är kul!

Kommentera gärna!

