Jag ber om ursäkt!

Idag har jag spenderat många timmar på att gå igenom min väldigt överfulla mailbox och sorterat skräp från viktiga meddelanden. Dessvärre upptäckte jag en hel de gamla emails som jag missat att svara på, och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det! Jag har varit mammaledig från beställningar (har fortfarande drivit företaget men på andra sätt) sedan november, men självklart har mitt mål varit att alltid svara på alla förfrågningar. Och när detta missas blir jag så arg på mig själv för kommunikation är verkligen a och o när man driver ett företag.

Vilket fall, nu har jag svarat på de jag upptäckt att jag missat, men har just DU hört av dig till mig får du gärna göra det igen nu! Sen ska jag tillägga att min nya hemsida ska lanseras 15/5, och då kommer det bli lättare att beställa.

svart o vit rand

Ett av mina tält som @betonghuset lagt upp på instagram och sedan snappats upp av @barnrumsinspo. Superkul!

Kommentera gärna!

