Dom är hemma igen!

Efter 8 dagar i Turkiet kom familjen äntligen hem igår vid midnatt, och som jag har njutit av barnen idag! Vi körde pappan till Arlanda på eftermiddagen och sen har vi bara myst och pussats hela dagen.

Halv åtta la jag Filippa och en kvart senare hade Ludde somnat på soffan framför teven. Älskade skruttarna var så trötta. ❤

Jag har ju inte bloggat alls så mycket som jag trodde jag skulle göra under mina barnfria dagar, och verkligen all energi har gått åt företaget. Men det är så det måste få vara. På fredag smäller det och jag är inte helt klar än, så bara att fortsätta att fokusera.

Kommentera gärna!

