www.annatotti.se

Nu vet jag inte hur stort nyhetsvärde detta har i och med att det gått några dagar sedan lanseringen, men livet kom emellan och jag har inte haft möjlighet att berätta förrän nu.

Men min nya webshop ANNATOTTI TIPIS är live!

Så himla härlig känsla och jag älskar att se ordrar komma in och ska skicka ut de första paketen imorgon. Verkligen superskoj! Jag har sakteliga börjat bygga upp en instagram profil bara för företaget dessutom som ni måste följa. Främst kommer jag visa mina tält där, men även lite andra produkter jag tillverkat.

Och appropå mina andra produkter så tänker jag lägga till mina babybäddar i webshoppen så småningom. Dom har bara hamnat lite i skymundan nu då jag främst vill satsa på mina tipi tält. Jag försöker jobba en del denna veckan, men vi har inskolningen med Filippa att fokusera på, så realistiskt sett får det mesta vänta tills det är färdigt och båda barnen går heltid på förskolan.

Just nu känns det inte riktigt som det räcker, men jag gör mitt bästa!

Kommentera gärna!

