Årets första helg på Ålön

Först och främst, tack för alla gratulationer till mitt kommande treföräldraskap! Främst på Facebook och Instagram, men jag inbillar mig att ni läser här men hellre kommentarer där. 😊 Jag ska skriva ett inlägg om hur jag mår/mått osv snart, men jag har så mycket att komma ifatt först. Nu vet ni iallafall varför jag är så sjukt seg hela tiden så hoppas ni ursäktar!

Vi har åtminstone haft en härlig helg på landet. Även om Linus jobbat med att forsla ut 8 ton takpannor ut till ön och jag jagat efter barn som ska pilla på saker dom inte får och skrämma livet ur mig på bryggan så känner jag ändå en viss nyladdning. Detta kan dock ha något att göra med att det är måndag imorgon och I LÖVE MONDAYS! Speciellt när det är första dagen båda barnen ska gå heldag (9.30-15.00 dvs mjukstart) och jag har 5 timmar att planera hur jag vill! Yay!

Här får ni lite snapshots från mobilen som ni kanske redan sett på instagram. Att överhuvudtaget TÄNKA att jag skulle fota med stora kameran i dagsläget är fullkomligt otänkbart.

Kommentera gärna!

