Trött 2.0

Bebisen måste växa extra mycket nu för jag är tröttare än någonsin, illamående hela tiden och konstant hungrig. I dagsläget hade det känts som lyx att bli inlagd på sjukhus och bara ligga stilla i en säng och få dropp (så jag slapp äta).

Nej usch, det är precis denna biten av graviditet jag hatar mest! Visst är det vidrigt med tex foglossningen, men jag har hellre smärta än denna förlamande trötthet som gör att jag inte får något gjort och bara får mig att känna mig värdelös.

Är en värdelös bloggare nu dessutom (fast ca en miljon spännande saker sker i mitt liv) så godnatt och hej! Jag hoppas detta vänder snart för annars skriver jag in mig på det sjukhus som tar emot mig.

3 thoughts on “Trött 2.0

Kommentera gärna!

