Halvvägs!

Idag går jag in i vecka 21 och har alltså fullbordat vecka 20 vilket innebär: VI ÄR HALVVÄGS TILL BF! Känns verkligen grymt bra, och ännu bättre att jag faktiskt mår så himla mycket bättre! Linus har varit borta i en vecka nu (kommer ikväll) och då brukar jag vara helt död, men förutom att jag mådde superkasst imorse med apjobbig huvudvärk, så mår jag finfint!

Dagen firades faktiskt med en babyshower för Caroline som bor några kvarter bort. Hennes mamma och svärmor hade fixat en fantastisk ”Afternoon Tea”. Vi var hemma hos hennes svärföräldrar som bor på Lidingö med en helt magisk sjötomt och utsikt över en hamn och havet med alla stora kryssningfartyg  som åker förbi. Helt magiskt! Självklart tog jag inte EN ENDA bild. Förstår inte hur jag tänker ibland… Supertrevligt var det iallafall och Caroline blev glad för babybädden i grå linne som jag gjort till lilla Sophie i magen. Och just ja, den tog jag heller inte kort på… Suck! 😀

Barnen var med faster Hanna och badade och hade det underbart. Hon är förskolepedagog och barnen bara älskar henne. Härligt! När vi kom hem tog Ludde och jag några bilder på oss iallafall för att minnas dagen. ❤

IMG_5557 IMG_5564

Kommentera gärna!

