Veckosummering

Hej bloggen! Sommarlovet har börjat, värmen kom äntligen och semesterfeeling är på topp! Vilken vecka vi haft! Jag ska försöka summera lite snabbt!

I söndags var Linus i Karlsborg och köpte båten vi suktat efter. En Uttern D55 – en liten daycruiser. Begagnad men som ny och vi är SÅ nöjda. I måndags kom den ut till Ålön och det gjorde även Astrid med familj och hundar. Värmen hann inte komma, men vi hade ändå det mysigt.

På tisdagen kom Luddes förskolekompisar Arvid och Astrid med familjer och lekte, badade och umgicks. Superhärligt! Vi passade även på att ta en premiärtur med båten.



Onsdag eftermiddag åkte vi hem till Viby för att dels träffa bröllopsfotografen på kvällen och sen barnmorskan morgonen efter. Jag hann även med att göra en beställning av ett lektält. Det blir annars inte många beställningar nu vilket är skönt då jag kan njuta av semestern.

Sen drog vi tillbaka till landet och fick njuta av riktig sommarvärme! Jag flyttade in i friggan då Linus syster med familj skulle bo i huset framöver. Helt ok med mig, älskar att ligga på sängen och läsa och titta ut över vattnet.

På fredag förmiddag lurade Linus med mig tillbaka till Viby för vi ”skulle vara med på en marknadsundersökning och få massa betalt”. Detta stämde inte och istället blev jag bortrövad på en möhippa! Jag berättar mer om den sen när jag samlat på mig lite fler bilder. Supertaggad var jag iallafall!

Vi sov över på Yxtaholms Slott och efter en härlig morgon och förmiddag lämnade tjejerna mig och Linus och barnen plockade upp mig så vi kunde köra vidare till Båstad. Ett stop på Vingåkers outlet hann vi med och Linus lyckades hitta sin bröllopskostym. Självklart även en glasspaus hanns med!

Nu är jag och barnen i Båstad hos mormor och morfar hela veckan medan Linus åker till Milano och jobbar. Skönt med extra händer! Får se hur mycket bloggande det blir! Lite mer instagram kanske. @annatottis heter jag där!

Kommentera gärna!

