Godnatt!

Idag var en fin dag som förgylldes av besöket till UltraGyn. Men efter 3 veckors semester har Linus nu åkt tillbaka till Milano och jag är på egen hand med barnen, magen och hundarna. Det kommer definitivt bli tuffare för varje vecka, och bara att hålla huset i ett ok skick kommer vara en pärs. Jag set fram emot en lugn dag imorgon med barnen på förskolan 10-15 då jag ska fixa med lite beställningar.

Nu är jag iallafall överlycklig att båda barnen somnade vid 20.00 och själv ska jag lägga mig i sängen med plattan och ett avsnitt av Downtown Abbey. Åh, bästa lyxen!

Godnatt!

Kommentera gärna!

