Herr och Fru Liljeqvist!

Herregud, jag har ju gått och gift mig!!! Och när man bär på en 30 veckors bebis i magen så är återhämtningen inte den snabbaste… Men jag har ju hela bröllopsberättelsen att skriva ner – både inför och själva vigseln och festen, men det får dröja lite. Jag tar med mig datorn på vår ”bröllopsresa” nästa vecka och försöker få klart allt då.

Fotograf Anna Ejemo
Den första bilden vi fick av vår underbara fotograf Anna Ejemo.

Nu måste jag förbereda för kvällens äventyr, nämligen en 22-timmars kryssning med Birka Cruises till Åland! Anna H, barnen och jag åker i eftermiddag och kommer hem imorgon. Vi ska käka hur mycket skaldjur som helst och bara ha det mysigt. Här kan ni läsa om när Linus, barnen och jag gjorde samma resa förra hösten!

Categories JAG

Kommentera gärna!

