Helt slut…

Det krävs inte mycket nu för att ta kål på mig. I lördags var det att vara själv med barnen hela dagen då maken fixade med båten ute på landet som tog all min energi. Igår var det hemmafix som tex måla om en gammal spjälsäng och göra en höstplantering till framsidan följt av Linus familj kom på middag som sänkte mig.

Och idag var det ett supertrevligt, men energislukande, Loppievent! Jag är så himla glad att jag kunde gå denna gång då jag missat de senaste två, men OJ vad en sån utflykt tar på mina krafter! Vi kan lätt säga att jag fått betala för det nu på kvällen. Svåra smärtor långt ner i livmodern pga sammandragningar/förvärkar och en höft som knappt tillåter mig att gå. AJ!

Jag ska berätta om eventet imorgon och även visa lite kul från den välfyllda goodiebagen. Vad som skiljde detta eventet från tidigare var att även mammor (och pappor såklart men de är ju inte gravida och är oftast inte hemma med små bebisar vilket eventet riktar sig mot) som inte bloggar fick delta och kunde således köpa biljetter. Mycket bättre tyckte jag än när det var uppdelat, och kanske du som läser är intresserad av att gå på kommande event? Hur som helst hoppas jag kunna dela med mig av intressant och relevant info om Loppi och deras event.

Nu, sova!


Alltså jag känner mig stor som ett hus, men på bilder ser jag ju inte så fasligt stor ut… Undrar vad som är ”verkligheten”?

Kommentera gärna!

