I ❤ Musicals!

En sak jag är riktigt dålig på är att berätta i bloggen om roliga saker jag hittar på. Det händer ju inte så värst ofta vilket gör det ännu märkligare att jag inte är bättre på att dela med mig. Som tex när jag och Catharina var på ett genrep av Kristina från Duvemåla.

Eller när mamma och pappa samt Caroline flugit till Stockholm för att se U2 med mig, bror och kusin, men som slutade i ett fiasko pga något hot mot Globen. Caroline och jag hade iallafall roligt åt pendeltågsskyltningen och vi åt alla tillsammans innan konserten och hade det väldigt trevligt!

Vilket fall, lika bra jag berättar redan nu så jag inte glömmer: På lördag ska Martina och jag till Globen och se Peter Jöback och Helen Sjöholm i I love musicals!!! Alltså wiii jag är så peppad! Egentligen skulle Martina gå med sin man, men avsaknad av barnvakt eller något gav mig chansen att följa med! Hehe your loss Krister!

Innan ska vi dessutom käka middag och dricka vin (ok inget vin för mig men njuter vid sidan om) och ha det härligt. Jag är så himla peppad!!!

One thought on “I ❤ Musicals!

Kommentera gärna!

