Min Dag

Imorgon åker Linus ”hem” till Milano och blir borta till nästa söndag vilket innebär att jag blir själv med barnen och magen en hel vecka. Något jag ser fram emot? Njää inte direkt! Så idag har jag ”fått” en egen dag som jag tänker utnyttja till fullo!

Dagen började med att barnen gav oss sovmorgon till kl 8.45 och jag fick alltså 10,5h sömn. Tack för den! En timme senare körde familjen iväg till farmor och farfar, och jag firade början av Min Dag med att göra pannkakor TILL MIG SJÄLV! Inte vanligt man gör något sånt till sig själv these days…

På agendan idag står först lite jobb då jag ska göra klart två beställningar av lektält. Efter det ska jag plocka iordning här hemma samt vika tvätt. Kan tyckas märkligt att man prioriterar att städa när man får egentid, men tro mig, det är för mitt eget välbefinnande. Får total panik på hur det ser ut här hemma och vill boa lite inför Caspers ankomst.

SEN kommer dagens höjdpunkt! Nämligen att möta upp Martina i stan och käka en bit mat och sen ta oss vidare till Globen för att se I Love Musicals med Peter Jöback och Helen Sjöholm. Kommer bli legendary!!!

Kommentera gärna!

