November!

Det blev ingen Halloween bebis och istället säger jag – Välkommen november – månaden då Casper definitivt kommer födas! Hellre tidigare än senare om jag får välja… Vi har gått in gravidvecka 39 och det är tungt. Bättre nu när Linus är hemma och kör markservice, men oavsett kämpigt. Jag har fått ont i ryggen nu också så ont ont ont överallt. Nästa gång jag pratar om hur (relativt) smärtfria förlossningar jag haft, påminn mig att det bara är för att jag vant mig vid smärta pga djävulska graviditeter.

Jag skickade iväg Linus tidigare för att köpa en ny fjärrkontroll till min Canon så jag kan ta lite bilder på magen. Och h&m mjukisbrallor. Lever i mjuka plagg nu!

Kommentera gärna!

