Farsdag <3

Idag har barnen fått fira sin pappa med fika och present på farsdag innan han åkte till Arlanda för att flyga till jobbet. Farmor och farfar kom också och skjutsade sen Linus så jag slapp. Ludde som tjatat hela veckan om s’mores (efter han sett dessa på Dora and Friends) fick äntligen smaka på denna amerikanska klassiker. Han åt en halv så gissningsvis kommer han sluta tjata efter dessa nu…

IMG_2899

Jag är så otroligt trött hela tiden och vill bara sova sova sova. Så fort jag får chansen så smiter jag upp och lägger mig i sängen och jag brukar alltid precis lyckas slumra in när någon av barnen inser att jag är borta och börjar ropa efter mig och klättra upp på sängen. Snart är det läggdags och det är två trötta barn jag har så jag förväntar mig att vi alla sover innan klockan blir 20.00. Gäsp!

WP_20150128_11_02_55_Pro
Min fina pappa har jag dessvärre inte firat, men det dröjer inte länge tills vi ses nu eftersom han kommer upp och hjälper mig när bebisen kommit och Linus åkt och jobbat. Vi får fira honom då istället!

One thought on “Farsdag <3

Kommentera gärna!

