Lång paus i TIPIS fabriken

Om det är någon gång jag kan sälja mina lektält på löpande band så är det veckorna innan jul. Men jag har tagit ett beslut att det spelar ingen roll hur stor försäljning jag går miste om. Nu är det full fokus på min familj och att ta hand om mig själv.

Men jag uppskattar verkligen alla förfrågningar och jag är ledsen att göra er besvikna. Jag vill också passa på att be om ursäkt till de som mejlat och inte fått något svar. Jag vet att jag missar en del och skyller på sömnbrist och amningshjärna.

I februari kommer jag börja fylla på webbutiken igen i den mån det hinns med. Prio kommer fortsätta vara mina barn. Och med tanke på att Linus kommer börja jobba heltid så vågar jag inte lova för mycket.

image

Ett av dom få tälten som finns kvar i webbshoppen. Förra året ville alla ha TIPIS i naturlinne och i år vill alla ha vitt eller grått linne. Trender?

2 thoughts on “Lång paus i TIPIS fabriken

Kommentera gärna!

