Sista kvällen i Båstad

Efter en vecka i Båstad i mitt barndomshem är det dags att åka hem till Viby imorgon. Linus kom hit vid lunch idag efter att ha spenderat hela julen i Milano. Jag har fått massvis av hjälp av mina föräldrar, men det är ändå väldigt skönt att ha maken tillbaka. Bara att slippa lägga duracell kaninerna var sjukt skönt!

Nu ser jag inte fram emot natten för Casper har haft en tuff dag med mycket skrik och kräk och amning med 1.5 h mellanrum ett helt dygn. Hoppas verkligen det lugnar ner sig för jag vet inte hur vi ska klara bilresan imorgon om det fortsätter så här. Vi hörs när jag är hemma igen!

image

En selfie från julafton. Tagen precis innan jag ska tvätta av mig sminket och  jag insåg att i vanlig ordning hade jag ingen bild på mig från kvällen. Liksom lönt att sminka sig och sätta på klänning om man sen inte har något bildbevis sen! 😄

One thought on “Sista kvällen i Båstad

Kommentera gärna!

