ANNATOTTI TIPIS återkommer i februari

Äntligen fredag! Eller nej, vad säger jag? För mig innebär det bara att trebarnskaoset blir ännu mer påtagligt! Men det gäller att planera tiden ordentligt så man inte blir sittande bara. Imorgon ska vi först leka hos förisvänner (Arvid och Elsa) och sen kommer en vän med stora barn hit (Anna-Lena). På söndag kommer svärföräldrarna och hämtar Filippa medan Ludde, Casper och jag träffar en annan föriskompis (Elton). Så vi ska nog överleva! Först på måndag kommer Linus hem och är här i hela 24h! 

Tack och lov är januari snart slut och Linus omskolning till kapten blir färdig. Detta innebär att han går tillbaka till vanliga schemat dvs borta 5 dagar men sen hemma 3 eller 4 dagar.

Jag hämtade äntligen ut min symaskin från reparation som jag lämnade in för i november! Jag har liksom haft annat att tänka på… Men nu saknar jag att sitta vid symaskinen och kommer börja jobba så smått i februari. En eller två beställningar i veckan planerar jag göra.

Min hemsida har varit helt tom på produkter, men jag hittade ett rosa i mina gömmor idag som nu finns till salu på http://www.annatotti.se om någon vill knipa det!

image

One thought on “ANNATOTTI TIPIS återkommer i februari

  1. Men Wow vilken underbar färg! Kan man beställa tält av dig? Är ute efter denna nyans om inte snäppet ljusare till och med men hittar Ingenting 😦

Kommentera gärna!

