JOBBA

Ny månad och nya tag! Linus kom hem i lördags och sen dess har vi haft en hektisk men rolig helg med fest, kalas och middagsbjudning. Vi har knappt varit hemma tillräckligt länge för att äta frukost här. Så imorse när vi vaknade kändes det fantastiskt att Ludde och Filippa skulle vara på förskolan i 6 timmar, Casper skulle vara med Linus och jag skulle få JOBBA. Alltså ÄLSKAR att få sätta mig vid symaskinen igen efter några månaders uppehåll (mammaledighet). I dagsläget tar jag emot beställningar som jag har ett kösystem till, men så småningom kommer jag börja fylla på min webshop igen. Men beställa kan man alltså göra redan nu på info@annatotti.se och jag svarar med en estimerad leveranstid.

image

Detta betyder dock inte att jag inte njuter av min föräldraledighet. För tvärtom gör jag det mer än jag någonsin gjort. Med tredje barnet känner jag att jag äntligen har hittat en balans. Jag kommer jobba en eller två dagar i veckan beroende på hur mycket Linus är hemma. Träna minst en gång i veckan. Träffa andra mammor och ta barnvagnspromenader. Men framförallt att ibland bara sitta på soffan och slötitta på teven med ett varmt bylte i famnen. Vi får se vad våren har att bjuda på!

2 thoughts on “JOBBA

Kommentera gärna!

