Sex timmar och tjugofem minuter

Plötsligt händer det! Från att ha rekord på 4.5h mellan nattamningarna så hade Casper ett sovpass på 6.5h inatt! Helt chockad vart jag när jag kollade på klockan. Jag registrerar varje amning i en app så jag dels har koll på vilket bröst det är dags för och hur längesen han åt sist. Tidigare hade jag även koll på hur länge han åt varje gång och avbröt honom efter 5-6 minuter. Jag har använt mig av amningsappar med alla barnen och tycker det är superpraktiskt. Den jag har nu heter Nursing och är för Android.

screenshot_2016-02-07-10-30-56.png

Det blir verkligen lättare och lättare att vara Caspers mamma för varje vecka som går. Nu går det knappt att förstå hur jobbig de första 6 veckorna var!

image

Dock var natten inte en dans på rosor. Linus kom tack och lov hem igår, så han låg i rummet med barnen som är förkylda och har hosta. Speciellt Ludde är krasslig och vaknar ofta och är ledsen. Även Linus och jag är dåliga. Lustigt att Casper var den första av oss att bli krasslig och nu är han helt frisk.

Nu är iallafall Linus kaptensutbildning färdig och han kommer flyga på vanligt schema igen och alltså vara borta 5 dagar och hemma 3. Men eftersom han ska byta bas från Milano till London så får han hela denna veckan ledig och ska inte börja förrän nästa måndag. Så skönt för mig. Jag hoppas på att kunna få klart ett gäng beställningar. Så om du funderar på att lägga en beställning så gör det NU! 😀

Kommentera gärna!

