Dubbla Instagramkonton

Men JA!! Äntligen kan man ha två olika instagram konton utan att behöva logga ut och in. Detta innebär att jag återupplivar mitt företagskonto, @annatottitipis så gå in och följ mig där om ni vill se mer av barninredning.

Jag älskar verkligen att hitta bilder på ”mina” tält, och förstås ännu gladare när jag får dela! Som denna fina bilden hos @lisaviktoriad82. Så himla mysigt med alla djuren omkring.

image

Vi är dock tyvärr fortfarande sjuka och det blir inte mycket gjort här. Men snart hoppas jag komma igång igen och ett svart- och vitrandigt tipi är definitivt på agendan!

Kommentera gärna!

