Bloglovin

Alltså jag är senast i världen på att använda Bloglovin, men anledningen är att jag själv haft ett annat system hur jag läste bloggar på min windows mobil. Men nu när jag bytt till Android så har jag skaffat mig Bloglovin appen, och har då insett hur smidigt det är! Nu följer jag flera av mina favoriter där, men lägger fortfarande till nya.

Av någon konstig anledning så står det dock ”Anna & Totti” när man ska följa mig och inte annatotti. Jag kan inte förstå varför, så om någon smart person läser och vet vad jag ska göra för att ändra så får ni gärna höra av er!*

Här kan ni iallafall följa min blogg med Bloglovin

*Jag fixade det själv! 😀

Categories JAG

Kommentera gärna!

