Sjukstuga och nya tyger

Fy farao vad trött jag är på sjukstuga! Vi är alla trötta och griniga och vill bara bli friska igen. Jag känner mig bra men barnen har varit snoriga och hängiga. Det känns som livet bara pausar när det är så här. Vi lägger pussel, pärlplattar, bygger med lego, men barnen vill UT. Leka med kompisarna och göra av med sina myror i brallan.

Jag vill kunna ge Casper den uppmärksamhet som han kräver och förtjänar. Jag vill ut och gå och jag vill träna. Och så vill jag jobba. Fan vad jag vill jobba! Mina föräldrar fyllde på mitt tyglager (leverantör i Halland där dom bor) när dom kom upp i helgen, och nu vill jag dels göra de beställningarna som väntat och även saker till Luddes ”nya” rum. Snart, snart…

image

Kommentera gärna!

