Luddes rum – ”före” bilderna

Måndag och båda ungarna är på föris! Ni förstår inte hur lycklig jag är sittandes här på soffan med en snorig, sovande bebis mot bröstet. Äntligen! Det känns liksom som jag försummat Casper de senaste veckorna då Filippa och Ludvig krävt så mycket energi och uppmärksamhet. Men nu är dom friska *ta i trä* och jag kan äntligen unna mig och minstingen en dag fylld av gos. Hur gör föräldrar som väljer att ha storasyskon hemma när de är föräldralediga med bebis? Jag förstår inte hur man klarar det?! Stor eloge till er! Nu har vi lyxen av att ha våra barn på världens bästa förskola så jag har inte det minsta dåliga samvetet.

Och ikväll kommer Linus hem och vi ska spendera veckan med att fixa iordning Luddes rum, så häng med här och på instagram om ni vill se hur det går för oss! Här kommer bilder på hans rum som det ser ut nu – helt ”ostylat”.

image

image

image

image

Som ni ser står Filippas spjälsäng inne på Luddes rum och det har den gjort några månader nu för att underlätta läggningarna. Men nu hoppas vi alltså på att det kommer fungera att flytta tillbaka henne till sitt eget rum så de inte stör varandra på nätterna.

Kommentera gärna!

