Väntan

Anledningen till att vi åkte ner till mormor och morfar var inte enbart för att fira påsk och möta en tidigare vår. Nej, mest av allt ville vi träffa en liten kusin då min lillebror och sambo väntar barn! Men den lille busen har det alldeles för bra i sin mammas mage och vägrar ju titta ur och nu har dom gått 11 dagar över tiden. Även om dom mår bra så är det ju SÅ jobbigt med väntan! Själv har jag som mest gått över en vecka så jag kan inte ens föreställa mig att gå TVÅ veckor över.

Igår kom dom upp från Helsingborg till Båstad för att umgås och få tiden att gå. Trevligt, men jag vill ju träffa bebisen!

image

Linus har åkt till London för att jobba och barnen och jag hänger med mormor och morfar. Imorgon bör vi åka på någon utflykt för annars börjar  Ludde och Filippa klättra på väggarna. Jag vill helst åka till Höganäs och gå på outletten där, men kanske inte bästa idéen med två barn som har myror i brallan. Någon som har tips på aktiviteter i Skåne? ♡

4 thoughts on “Väntan

  1. Järnvägsmuseet i ängelholm (gratis på onsdagar!), hembygdsparken i ä-holm om det är fint väder, tropikariet i hbg.

  2. Gah, den där väntan är olidlig… Jag gick över tiden två veckor (och blev igångsatt) med båda första barnen, och 8 dagar över tiden med trean. Hoppas att kusinen kommer snart!

Kommentera gärna!

