Hemma!

Efter en vecka i Båstad är vi nu hemma i vårt underbara Viby. Jisses vad vi trivs här! Visst, vi letar efter ett större, fristående hus, men det går verkligen ingen nöd på oss här i vårt fina hem. En skön känsla!

Imorgon blir det förskola för Ludde och Filippa och Linus tar hand om Casper så jag kan JOBBA. Tack till er som tålmodigt väntar på era beställningar! Jag har ju inte kunnat jobba alls så mycket som jag planerat sen årsskiftet pga sjukdomar och mycket jobb för Linus, och därför ligger jag efter. Men som sagt, imorgon ska jag jobba och prioriterar babybäddar och hoppas på mer resten av veckan. Så håll ut! Förhoppningsvis kommer bloggen bli mer inspirerande också. 😉

image

Casper provligger kusinens bädd som förhoppningsvis kommer idag (42+3)!

Kommentera gärna!

