Slut.

Jag undrar hur många av mina inlägg handlar om att vara en trött småbarnsmamma. Och detta är no different. Herregud vad min unge äter! Och idag har det varit amning som gäller. Minst varannan timme, ofta varje. Och inga småslurkar utan tömma varje gång. Och vad gör han sen? Jo kräks och kräks. Inte bara att mjölken kommer upp utan (ledsen för oversharing) tjockare spyor. 

Egentligen har han nog mest varit övertrött men haft problem med att komma till ro. Jag har försökt analysera vad jag ätit men har inte veterligen fått i mig komjölk. Kämpigt!

Jag har lite diy- och shoppinginlägg planerade som är mer upplyftande och förhoppningsvis inspirerande, så ni får hålla ut helt enkelt. 😉

image

Filippa får illustrera hur jag känner mig. Bilden är från efter förskolan så ni förstår vad vi har för väder i Stockholm.

Kommentera gärna!

