Gräsänkehelg

Hej bloggen! Det blev visst en oplanerad paus här, men jag tror säkert ni har förståelse. Om jag ska vara själv med barnen en hel helg brukar jag ta hjälp av svärföräldrarna som hämtar någon av barnen och hittar på något med hen, men nu är de bortresta och vi har alltså fått klara oss själva. Vilket har gått bra! Men som ni kanske förstår har det inte funnits tid för bloggen.

Igår lekte vi med kompisar från förskolan och idag åkte vi till skurusundet och hängde med min kompis Astrid med familj. Dom har precis byggt en helt fantastisk lekstuga  så barnen busade mest i den. Vi hade en ljuvlig vårdag så härligt att kunna vara ute. Dessvärre är Casper lite röd på ena kinden så han har nog fått lite solbränna… Jag hade han i bärselen och hade hela tiden ryggen mot solen, men måste varit oaktsam. Casper har inte varit ledsen eller så men man känner sig som en halvkass mamma.

Här kommer iallafall lite mobilbilder från helgen!

image

image

image

image

image

image

Imorgon ska Filippa och Ludde till föris och Casper och jag kommer kunna ladda våra batterier igen. De senaste dagarna har han börjat få lite ät- och sovrutiner. Skönt.

Categories JAG

Kommentera gärna!

