Bvc besök Casper 5 månader

Klockan är efter 22 och jag har precis fått Casper att sova efter att jag behövt bära runt honom i timmar. Det har varit full rulle sedan 7 i morse och jag är helt slutkörd nu. Kan man bli utbränd som mamma? Jag måste verkligen göra något bara för mig själv snart och ladda om batterierna.

Anyways, jag tänkte åtminstone redovisa hur det gick på Caspers 5 månadersbesök i onsdags. Han följer sina kurvor så fint och ligger fortfarande ungefär en kurva över medel. Han fick även en spruta i vardera lår och samt rota vaccinet i munnen. Han älskade i vanlig ordning att få rotavaccinet, men skrek när han fick sprutorna. Det gick dock över snabbt.

Han blir 5 månader först på måndag så då blir det en uppdatering om hans utveckling. Det är tveksamt om jag kommer blogga innan dess då jag är själv med barnen denna helgen också. Ni följer mig på instagram va? Där försöker jag uppdatera när jag inte hinner med bloggen. Snart tänker jag köra en liten tävling för mina instagramföljare, så håll utkik efter det!

Kommentera gärna!

