Luddes kalas

Idag var det äntligen dags för Luddes fyraårs kalas och som han har väntat! I princip sedan julafton har det pratats om kalaset som först skulle ha ett Star Wars tema men sen landade i ett superhjälte kalas. Ludde har varit taggad, jag har gått all in på temat.

Spenderar jag en massa tid och energi på att hitta på kul kalas för Ludde och hans kompisar, ja. Gör jag det för sociala medier, nej. Även om jag hade som ambition att dokumentera dagen bättre så är det inte värt det för mig. Jag vill ju att kalaset ska vara för Luddes skull och inte er. Sorry, men jag kan åtminstone inte vara närvarande i nuet om jag hela tiden ska vara medveten om vad som är insta- och bloggvänligt. Jag kan tycka nu att det är lite tråkigt att inte ha en gruppbild på superhjältarna, men där och då ville jag inte tvinga ihop dom för den perfekta bilden.

Dock hjälpte Astrid till att fota en del så jag ska visa lite bilder från henne sen. Nu är jag dock totalt slut och måste få sova. Imorgon är det jobba/deklarera som gäller för på tisdag drar vi utomlands… tbc…

image

Bästa polarna och hamburgare i trädgården, kan det bli bättre? Ett JÄTTE TACK till alla som kom och för dom fina presenterna!!!

One thought on “Luddes kalas

Kommentera gärna!

