Ljuset i tunneln

Det har varit jobbiga dagar i kid you not. Det är alltid påfrestande när jag är själv en vecka och speciellt när förskolan har extra stängt. Lägg sen till att jag var magsjuk precis innan Linus åkte och att jag fortfarande inte mår bra. Det är något som inte står rätt till och jag vet inte om jag kan skylla allt på sömnbrist och stress längre. Därför har jag bokat en läkartid för att påbörja en utredning om vad som eventuellt kan vara fel med min mage. Vem vet, kanske det är något som kan åtgärdas.

Så det ser jag faktiskt fram emot! Men främst förstås att nu är det bara två nätter kvar tills Linus kommer hem, och då blir han hemma hela helgen. Dags för han att testa på att rodda trebarnsläggningar och framför allt att ta hand om nätterna med hungrig bebis, monsterrädd dotter och närhetstörstande son. Jag ska ha egentid.

image

Ok sorry för fånig rubrik. Passade liksom med bilden som är tagen i Turkiet.

Kommentera gärna!

