GAP badkläder

Kläderna från GAP kom häromdagen och är så fina! Och storlekarna var bra. Luddes kläder passade perfekt och kommer funka bra i Thailand också. Filippas tröja med dragkedja passade perfekt men tröja och bikinitrosa var ganska stora och kanske får sparas till nästa sommar. Caspers shorts passar perfekt och tröjan som är lite stor blir perfekt när vi är i Thailand. Yay!

image

image

image

Sen hade jag köpt hoodies också och dom var superfina. Jag beställde storlek xs och de satt bra. Ludde var så glad för dom att han skulle ha en på sig till förskolan trots att det är supervarmt idag. Och sen berättade han för alla pedagogerna att han hade en ny tröja. Min fina kille, alltid så tacksam! ❤

Nu hoppas jag mina badkläder som jag köpte på hm.com kommer snart så jag också är strandredo! Jag har lärt mig att axelbandslöst som jag tidigare alltid haft funkar inte så bra med småbarn…

Kommentera gärna!

