Förskoleavslutning

Efter veckor av sol var det full åskstorm imorse när det var dags för vår förskolas sommarfest. Vi som alltid är ute var tvungna att flytta firandet inomhus. Pedagogerna styrde upp det otroligt fint och barnen gjorde ett fantastiskt uppträdande med många fina sånger. Dessvärre kan jag ju inte dela med mig av bilderna eftersom jag bara tog gruppbilder, men tro mig, det var sockersött! 🙂 Ludde och Filippa satt som förstenade och sjöng inte med i låtarna de sjungit non-stop hemma. Klassiker!

Efter uppträdandet var det avtackning och sen fika och häng med alla familjerna. Det är alltid like trevligt att hänga med alla föräldrar och barn på förskolan! Jag tror faktiskt inte ett endaste barn saknades idag! Linus var ju dock inte med… Casper och hans lillkompis Albert somnade tillsammans på soffan. Så himla gulligt! Casper vaknade dock efter en liten stund och tyckte det var superroligt att få uppmärksamhet av de stora barnen.

image
image

Klockan är 22 och jag vet inte varför jag fortfarande är vaken. Eller jo, det är för att jag har ett sånt starkt behov av att bara sitta på rumpan och göra ingenting, men nu måste jag verkligen sova. Gäsp!

Kommentera gärna!

