Ljuva sommarkvällar

Ibland funkar allt och man slipper bråk och gråt och får istället en ljuvlig kväll värd att minnas. Och en sån kväll fick vi idag!

När jag hämtade Ludde och Filippa hängde kompisen Ella med och dom var väldigt badsugna! Granntjejen som hjälper mig ibland var hör och hon hängde på baksidan med hela ligan medan jag fixade middag. Sen gick hon hem och vi käkade ute och hade det så himla trevligt bara. Liksom jag och ungarna hängde utan stress. Ovanligt.

Sen blev det studsmatta och sen mer bad. När de blev trötta satte jag på en film och gjorde 4 flaskor med välling som dom drack innan Ellas pappa kom och hämtade henne.

Klockan hann bli halv åtta och Filippa somnade snabbt i sin säng, men jag läste två böcker för Ludde och Casper innan vi släckte lampan och sa godnatt till Ludde. Casper fick leka lite själv medan jag städade upp och sen ammade jag honom och kunde sen lägga ner en sovande bebis i spjälsängen.

Och nu har jag brett mig några smörgåsar, gjort en kopp te och hällt upp bigarråer i en skål och jag ska titta på ett par avsnitt av Orange is the new black. Kanske inte världens mest intressanta inlägg, men jag ville bara berätta att det inte alltid är kaos med tre (och fyra) barn. ❤

image

image

image

image

En dag till och sen kommer Linus hem på onsdag och hans semester börjar. Hela 12 dagar ska vi spendera tillsammans

Kommentera gärna!

