Swoosh!!!

Seriöst, vart tog denna veckan vägen? Dagarna har bara flugit förbi och jag har knappt hunnit reflektera över att både blogg och instagram stått tysta.

Vad har vi gjort då? Mormor och morfar kom i fredags och då passade vi på att åka in till stan och åt på restaurang tillsammans med min moster och hennes man. 

Under helgen blev det en massa fix kring huset. Sen åkte dom hem på måndagen och Casper och jag åkte till bvc. Kurvorna såg ut som förväntat. Jag får visa senare. 

Sen har veckan varit full av promenader med mammavänner och lekdejter både på dagen för Casper och efter dagis för Filippa och Ludde. 

Idag bestämde jag mig för att inte planera något utan bara hänga med lillemannen och ta det lugnt. Imorgon blir det full rulle med de stora barnen hemma så jag behöver mina energidepåer påfyllda. Linus kommer hem först imorgon kväll (han åkte i måndags) men då blir det lite me-time äntligen. Jag berättar mer sen. Nu måste jag jaga efter en busig Casper!

Kommentera gärna!

