Dåliga mammor

Igårkväll var jag och tre kompisar dåliga mammor. Eller nej, det var vi ju inte alls, men vi var ute och roade oss utan våra barn. Härligt och välbehövligt! Vi bor alla i samma område och möttes vid pendeltåget i norrviken halv fem. Kul att kunna slå följe så man kan köra igång snacket direkt!

Vi börjar med att se ”Bad Moms” på Rigoletto – en komedi om mammor som fått nog av pressen. Stundtals var den förstås överdriven, men även väldigt träffsäker och vi fick många skratt tillsammans. 

Sen hade vi bokat bord på Urban Deli som firade ettårsdag och bjöd på Cava och ostron. Dessutom hade dom erbjudande med 2 för 1 på maten. Klockrent. Maten var supergod, stället är supertrevligt och framför allt var sällskapet förstklassigt! 

Vi var inte hemma förrän vid halv 12 och sen har jag haft ytterligare en superjobbig natt med Casper så jag är minst sagt sliten idag. Varje gång jag inte varit med Casper under kvällen så blir han extra snuttig så jag antar att han behöver tanka kärlek från sin mamma. Dock så fortsatte jag operation sluta (natt)amma men låg intill honom hela tiden. Jag ska berätta mer efter några dagar vad jag gör och hur det går. En dag och en natt i taget…

Kommentera gärna!

