En dag på Järvafältet 

En av de bästa sakerna med att bo i Viby är att vi har Järvafältet precis runt hörnan. För att vara exakt är närmsta ingång till detta gigantiska naturreservat kring 200 meter från vårt hus och på våren kan vi till och med höra kossorna råma!

Idag har jag verkligen njutit av Järva maximalt. Efter lämning på förskolan (klockan 10.15, Ludde och Filippa vaknade 9.15!) drog jag på mig träningskläderna och gick ut på rask promenad med Casper i vagnen. I över 2 timmar gick jag och Casper sov hela tiden och mer därtill. Underbart! Vädret var helt ljuvligt och jag njöt verkligen av friheten varje steg! 

På eftermiddagen frågade våra vänner oss om vi ville hänga med ut och grilla på Järvafältet så jag fyllde cykelkärra och stol med ungar och hängde med. Dom hade fixat både korv och hamburgare som vi tillagade på en av grillplatserna längs grusvägen. Och vilken kväll vi hade! Alltså magisk! Jag njöt alldeles för mycket för att tänka på att fotografera, men en bild fick jag till som jag kunde skicka till Linus. 

Och Linus ja! Han kommer hem imorgon! Och jag har inte berättat vad vi ska göra i övermorgon (ni som följer mig på instagram @annatottis har kanske sett)! Ni får veta imorgon…