Hemma!

Herregud vilken dag det var igår. Jag vet inte ens om jag är redo att berätta om resan för jag vill bara gråta. Imorse när vi dundrade in på förskolan klockan 9.16 och missat Luddes grupp som skulle gå på skogsmulle klockan 9.15 höll det på att brista för mig. Vi gick upp 8.40 (kom i säng efter 23 igår) och på 30 minuter hade jag lyckats fixa frulle till alla, lagat lunch matsäck till Ludde och packat hans rygga, klätt alla och tvättat bajsblöja. Så att snubbla på målsnöret blev för mycket bara. 

Men som tur var stod hela mullegruppen vid bakre grinden på förskolan och Ludde kunde slutas upp med de andra. Sen fick jag en välbehövd kram av en av förskolelärarna. Jisses.

Nu sitter jag inne i badrummet med en Casper som är  väldigt nöjd över att vara hemma bland alla leksaker som tex Babba. Senare måste vi åka och handla dels något att grilla på förskolans grillkväll och dels Nestlés ”gamla” välling. Berättar mer om det sen…

Ett inlägg om resan får alltså vänta. Om jag orkar…

Kommentera gärna!

