När man aldrig kommer ifatt…

För tillfället har jag en sån stark känsla att jag aldrig hinner ikapp med livet. Allting är en ständig röra, både huset och mitt huvud. Och jag kan inte låta bli att känna att ingen annan har det som vi och alla andra hinner med att ha ett perfekt hem, uppdaterad garderob, harmoniska och pedagogiska pysselstunder med sina barn, egentid både med vänner och partners SAMT att dom okomplicerat och självklart lyckas dela med sig av detta på sociala medier. Nu vet jag att vad som läggs på på instagram inte är den hela sanningen, men jag känner liksom att jag misslyckas med alla bitarna. Jag önskar att det åtminstone fanns någon del som jag kunde känna att, japp – I got this!

Någon mer som känner såhär?

facebooksyndromet1
Louise aka Hejhejvardag beskriver fenomenet så bra…

One thought on “När man aldrig kommer ifatt…

  1. Saken är den att jag tror att vi är många som jämför oss med dig och inte fattar hur du hinner allt! Tänk på allt du faktiskt GÖR istället för det du inte gör. Kram!

Kommentera gärna!

