Happy Halloween!

Åh herregud vart ska jag börja. Jag har så mycket som jag måste blogga om, men det är så mycket nu. Vi packar för fullt inför vår resa imorgon men jag är bara sååå trött efter en hektisk vecka. Och vad gjorde vi idag då? Jo vi hade Halloween fika för våra förskolevänner. 7 familjer med totalt 13 barn samt föräldrar. Inga konstigheter!

img_2765img_2768

Nej, nu måste jag fortsätta fixa här hemma. Klockan halv två går flyget imorgon till Bangkok och sen vidare till Krabi.

Kommentera gärna!

