Filippa önskelista

Jag gillar att ha julklappar färdiga redan i november, men i år blir det lite annorlunda i och med att vi varit borta i 6 veckor. Inte för att vi köper speciellt många och det är endast till våra barn och brorson, men dock. Så nu är det hög tid att klura på vad barnen skulle behöva och/eller bli glada för. Filippa fyller ju år bara en vecka efter jul så dubbelt upp för henne. Här kommer de saker jag har köpt samt vad jag vet att hon skulle uppskatta.

filippa-o%cc%88nskelista

  1. Schleich hästar.
  2. Dockskåpskök från Le Toy Van
  3. Klänningar
  4. Maileg möss och kaniner
  5. Docka från Corelle

Sen har jag även köpt Magformers till henne som hon ääälskar, men det blev inte fint i mitt collage så la inte till dessa. Jag ska även tillägga att när man frågar henne vad hon önskar sig så säger hon ”ingenting”. Eller så svarar hon ”bajskorvar”. Och när jag frågar vem hon vill bjuda till kalaset svarar hon ”Elsa, Arvid, mamma och Casper”. Hon har med andra ord inte särskilt höga förväntningar!

Kommentera gärna!

